- isn = "10453830"
- Artículo:
Performance of racial/Ethnic and gender bias on curriculum-based measurement of reading
- Autor:
John H. Kranzler
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
14
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 1999
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1999-03.txt
- Documento número 1569945
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Straight talk about assessment and diversity: what do we know
- Autor:
Jeffery P. Braden
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
14
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 1999
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1999-03.txt
- Documento número 1569946
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Empirical Supported interventions: initiating a new standing section in School Psychology Quarterly
- Autor:
Terry B. Gutkin
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
15
- Número:
3
- Periodo:
Primavera 2000
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2000-01.txt
- Documento número 1569947
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Seven questions about the WAIS-III regarding differences in abilities across the 16 to 89 year life span
- Autor:
Alan S. Kaufman
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
15
- Número:
3
- Periodo:
Primavera 2000
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2000-01.txt
- Documento número 1569948
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Increasing peer praise of socially rejected delinquent youth: effects on cooperation and acceptance
- Autor:
Kevin M. Jones
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
15
- Número:
3
- Periodo:
Primavera 2000
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2000-01.txt
- Documento número 1569949
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
- Enlace directo