1. isn = "10453830"
Se encontraron 551 resultados.
Artículo:

Effectiveness of a multi-component treatment for improving mathematics fluency

Autor:

Katrina N. Rhymer

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

15

Número:

3

Periodo:

Primavera 2000

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2000-01.txt

  • Documento número 1569950
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Research Design and Methodology Section Generalizability of oral reading fluency measures: application of G theory to curriculum-based measurement

Autor:

John M.Hintze

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

15

Número:

3

Periodo:

Primavera 2000

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2000-01.txt

  • Documento número 1569951
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Empirically Supported Interventions Section Empirically supported interventions: announcing a new standing section of School Psychology Quarterly

Autor:

TYhomas R. Kratochwill

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

15

Número:

3

Periodo:

Primavera 2000

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2000-01.txt

  • Documento número 1569952
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Empirically supported interventions and school Psychology: rationale and methodological issues-Part I

Autor:

Karen Callan Stoiber

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

15

Número:

3

Periodo:

Primavera 2000

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2000-01.txt

  • Documento número 1569953
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Special Issue: Acceptability Research in School Psychology Acceptability research in school psychology: current trends and future directions

Autor:

Bonnie K. Nastasi

Stephen D. Truscott

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

15

Número:

2

Periodo:

Verano 2000

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2000-02.txt

  • Documento número 1569954
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
  • Enlace directo