- isn = "10453830"
- Artículo:
Effectiveness of a multi-component treatment for improving mathematics fluency
- Autor:
Katrina N. Rhymer
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
15
- Número:
3
- Periodo:
Primavera 2000
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2000-01.txt
- Documento número 1569950
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Research Design and Methodology Section Generalizability of oral reading fluency measures: application of G theory to curriculum-based measurement
- Autor:
John M.Hintze
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
15
- Número:
3
- Periodo:
Primavera 2000
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2000-01.txt
- Documento número 1569951
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Empirically Supported Interventions Section Empirically supported interventions: announcing a new standing section of School Psychology Quarterly
- Autor:
TYhomas R. Kratochwill
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
15
- Número:
3
- Periodo:
Primavera 2000
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2000-01.txt
- Documento número 1569952
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Empirically supported interventions and school Psychology: rationale and methodological issues-Part I
- Autor:
Karen Callan Stoiber
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
15
- Número:
3
- Periodo:
Primavera 2000
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2000-01.txt
- Documento número 1569953
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Special Issue: Acceptability Research in School Psychology Acceptability research in school psychology: current trends and future directions
- Autor:
Bonnie K. Nastasi
Stephen D. Truscott
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
15
- Número:
2
- Periodo:
Verano 2000
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2000-02.txt
- Documento número 1569954
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
- Enlace directo