- isn = "03054985"
- Artículo:
Realising the potential of new technology? Assessing the legacy of New Labour's ICT agenda 1997-2007
- Autor:
Selwyn, Neil
- Página:
701
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
6
- Periodo:
Diciembre 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-06.txt
- Documento número 1231869
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Tony Blair and the politics of race in education: whiteness, doublethink and New Labour
- Autor:
Gillborn, David
- Página:
713
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
6
- Periodo:
Diciembre 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-06.txt
- Documento número 1231870
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Making teaching a 21st century profession: Tony Blair's big prize
- Autor:
Furlong, John
- Página:
727
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
6
- Periodo:
Diciembre 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-06.txt
- Documento número 1231871
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Beyond tuition fees? The legacy of Blair's government to higher education
- Autor:
Lunt, Ingrid
- Página:
741
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
6
- Periodo:
Diciembre 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-06.txt
- Documento número 1231872
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
New Labour, education and Wales: the devolution decade
- Autor:
Reynolds, David
- Página:
753
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
6
- Periodo:
Diciembre 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-06.txt
- Documento número 1231873
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Enlace directo