1. isn = "10453830"
Se encontraron 551 resultados.
Artículo:

Operationalization and predictive utility of mother-daughter synchrony

Autor:

Pamela H. Cross

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

15

Número:

3

Periodo:

Otoño 2000

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2000-03.txt

  • Documento número 1569960
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Wechsler-based CHC Cross-battery assessment and reading achievement: strengthening the validity of interpretations draw from Wechsler Test scores

Autor:

Dawn P. Flanagan

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

15

Número:

3

Periodo:

Otoño 2000

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2000-03.txt

  • Documento número 1569961
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Token reinforcement and response cost procedures: reducing the disruptive behavior of preschool children with attention- deficit/Hyperactivity disorder

Autor:

Kara E. Goey

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

15

Número:

3

Periodo:

Otoño 2000

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2000-03.txt

  • Documento número 1569962
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Research Design and Methodology Section Logistic regression for school psychologists

Autor:

Michael LeBlanc

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

15

Número:

3

Periodo:

Otoño 2000

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2000-03.txt

  • Documento número 1569963
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Special Issue: evidence-based interventions in school psychology: the state of the art and future directions Evidence-based interventions in school psychology: state of the art directions for the future

Autor:

Terry B. Gutkin

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

17

Número:

4

Periodo:

Invierno 2002

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2002-04.txt

  • Documento número 1569964
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
  • Enlace directo