- isn = "10453830"
- Artículo:
Operationalization and predictive utility of mother-daughter synchrony
- Autor:
Pamela H. Cross
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
15
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 2000
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2000-03.txt
- Documento número 1569960
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Wechsler-based CHC Cross-battery assessment and reading achievement: strengthening the validity of interpretations draw from Wechsler Test scores
- Autor:
Dawn P. Flanagan
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
15
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 2000
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2000-03.txt
- Documento número 1569961
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Token reinforcement and response cost procedures: reducing the disruptive behavior of preschool children with attention- deficit/Hyperactivity disorder
- Autor:
Kara E. Goey
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
15
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 2000
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2000-03.txt
- Documento número 1569962
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Research Design and Methodology Section Logistic regression for school psychologists
- Autor:
Michael LeBlanc
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
15
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 2000
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2000-03.txt
- Documento número 1569963
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Special Issue: evidence-based interventions in school psychology: the state of the art and future directions Evidence-based interventions in school psychology: state of the art directions for the future
- Autor:
Terry B. Gutkin
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
17
- Número:
4
- Periodo:
Invierno 2002
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2002-04.txt
- Documento número 1569964
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
- Enlace directo