- isn = "03054985"
- Artículo:
Cognitive neuroscience and education: unravelling the confusion
- Autor:
Noel Purdy; Hugh Morrison
- Página:
99
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
35
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-01.txt
- Documento número 1231879
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Medicalised pupils: the case of ADD/ADHD
- Autor:
Kristjn Kristjnsson
- Página:
111
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
35
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-01.txt
- Documento número 1231880
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Reviewers
- Página:
129
- Publicación:
Oxford review of education
- Volúmen:
35
- Número:
2
- Periodo:
abril 2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-02.txt
- Documento número 1231881
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Religious freedom and rendering to Caesar: reading democratic and faith-based values in curriculum, pedagogy and policy.Citation
- Autor:
Pike, Mark A..
- Página:
133
- Publicación:
Oxford review of education
- Volúmen:
35
- Número:
2
- Periodo:
abril 2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-02.txt
- Documento número 1231882
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Choosing in schools: locating the benefits of specialisation.Citation
- Autor:
Davies, Peter
Davies, Neil
Hutton, David
Adnett, Nick
Coe, Robert.
- Página:
147
- Publicación:
Oxford review of education
- Volúmen:
35
- Número:
2
- Periodo:
abril 2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-02.txt
- Documento número 1231883
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Enlace directo