- isn = "03054985"
- Artículo:
Education as a mechanism for conflict resolution in Northern Ireland
- Autor:
Bernadette C. Hayes
Ian McAllister
- Página:
437
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
35
- Número:
4
- Periodo:
Agosto 2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-04.txt
- Documento número 1231899
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Exploring pupil segregation between specialist and non-specialist schools
- Autor:
Sonia R. Exley
- Página:
451
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
35
- Número:
4
- Periodo:
Agosto 2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-04.txt
- Documento número 1231900
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Religious schools in London: school admissions, religious composition and selectivity
- Autor:
Rebecca Allen
Anne West
- Página:
471
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
35
- Número:
4
- Periodo:
Agosto 2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-04.txt
- Documento número 1231901
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Reflections on Allen and West’s paper: ‘Religious schools in London: school admissions, religious composition and selectivity’
- Autor:
Gerald Grace
- Página:
495
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
35
- Número:
4
- Periodo:
Agosto 2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-04.txt
- Documento número 1231902
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Response to Grace’s reflections on Allen and West’s paper
- Autor:
Rebecca Allen
Anne West
- Página:
505
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
35
- Número:
4
- Periodo:
Agosto 2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-04.txt
- Documento número 1231903
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Enlace directo