- isn = "10453830"
- Artículo:
Student engagement in high school classrooms from the perspective of flow theory
- Autor:
David J. Shernoff
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
18
- Número:
2
- Periodo:
Verano 2003
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2003-02.txt
- Documento número 1569985
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Promoting emotional competence in children and adolescents: implications for school psychologists
- Autor:
Maureen Buckley
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
18
- Número:
2
- Periodo:
Verano 2003
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2003-02.txt
- Documento número 1569986
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A review of life satisfaction research with children and adolescents
- Autor:
Rich Gilman
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
18
- Número:
2
- Periodo:
Verano 2003
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2003-02.txt
- Documento número 1569987
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The development context of school satisfaction. School as psychological healthy environments
- Autor:
Jean A. Baker
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
18
- Número:
2
- Periodo:
Verano 2003
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2003-02.txt
- Documento número 1569988
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Bi-directional influences between positive psychology and primary prevention
- Autor:
Joel Meyers
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
18
- Número:
2
- Periodo:
Verano 2003
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2003-02.txt
- Documento número 1569989
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
- Enlace directo