- isn = "01430343"
- Artículo:
Israeli Children’s Responses To The Stress Of The Gulf War: A Year Later
- Autor:
Avigdor Klingman
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
16
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 1995
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1995-03.txt
- Documento número 1634479
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Multicultural Issues And Educational Relevant To School Psychology Practice; Appreciation And Sensitivity Toward Individual Differences And Cultural Diversity Critically Attributes For School Psychologists An Personnel, Teachers, Administrators, Parents, And The Students Themselves
- Autor:
Suzanne E. Olson
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
16
- Número:
4
- Periodo:
Noviembre 1995
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1995-04.txt
- Documento número 1634480
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Violence In Rural Schools: An Emerging Problem Near The United States- México Border; Often Considered Largely An Urban Problem, School Violence Has Been Found To Be Unusually High In Rural School Near The US Mexico Border
- Autor:
Paul M. Kingery
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
16
- Número:
4
- Periodo:
Noviembre 1995
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1995-04.txt
- Documento número 1634481
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Incidence Of Basic Concepts In The Directions Of New And Recently Revised American Intelligence Tests For Preschool Children
- Autor:
Dawn P. Flanagan
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
16
- Número:
4
- Periodo:
Noviembre 1995
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1995-04.txt
- Documento número 1634482
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
General And Resource Class Teachers’ Feelings Of Personal Efficacy And Attitude Towards Classroom Collaboration; The Feelings Of Personal Efficacy And Attitude Towards The Newly Advocated Collaborative Supportive Roles Of Resource Teachers By Means Of A Questionnaire
- Autor:
Hing Fung Tsui
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
16
- Número:
4
- Periodo:
Noviembre 1995
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1995-04.txt
- Documento número 1634483
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
- Enlace directo