- isn = "03054985"
- Artículo:
The individual-collective problem in education: the special cases of John Dewey and Human Capital Theory
- Autor:
Steven Loomis
Jacob Rodriguez
- Página:
509
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
35
- Número:
4
- Periodo:
Agosto 2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-04.txt
- Documento número 1231904
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Muslim learners in English schools: a challenge for school leaders
- Autor:
Saeeda Shah
- Página:
523
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
35
- Número:
4
- Periodo:
Agosto 2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-04.txt
- Documento número 1231905
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The disciplines of education in the UK: between the ghost and the shadow
- Autor:
Martin Lawn
John Furlong
- Página:
541
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
35
- Número:
5
- Periodo:
Octubre 2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-05.txt
- Documento número 1231906
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Philosophy of education in the UK: the historical and contemporary tradition
- Autor:
Alis Oancea
David Bridges
- Página:
553
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
35
- Número:
5
- Periodo:
Octubre 2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-05.txt
- Documento número 1231907
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Sociology of education: a critical history and prospects for the future
- Autor:
Hugh Lauder
Phillip Brown
A.H. Halsey
- Página:
569
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
35
- Número:
5
- Periodo:
Octubre 2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-05.txt
- Documento número 1231908
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Enlace directo