- isn = "10453830"
- Artículo:
Review of observational methods in attention deficit hyperactivity disorder (ADHD): Implications for diagnosis
- Autor:
Kathleen A. Platzam
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
7
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 1992
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1992-03.txt
- Documento número 1634589
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Family factors and student achievement: an avenue to increase students’ success
- Autor:
Sandra L. Cristenson
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
7
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 1992
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1992-03.txt
- Documento número 1634590
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Testing models of school learning effects of quality of instruction, motivation, academic coursework, and homework on academic achievement
- Autor:
Timothy Z. Keith
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
7
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 1992
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1992-03.txt
- Documento número 1634591
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
DSM-III-R, Treatment validity, and fictional analysis: further considerations for schools psychologists
- Autor:
Thomas R. Kratochwill
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
7
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 1992
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1992-03.txt
- Documento número 1634592
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Integrating behavioral technology into public schools
- Autor:
Saul Axelrod
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
8
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 1993
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1993-01.txt
- Documento número 1634593
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Enlace directo