- importsource = "00131784-2008-03.txt"
- Artículo:
- "You Should Read This Book!" 
- Autor:
- Jennifer Hartley 
- Resumen:
- Goals, choice, and focus made her students enthusiastic about reading. 
- Página:
- 73 
- Publicación:
- Educational Leadership 
- Volúmen:
- 65 
- Número:
- 6 
- Periodo:
- marzo 2008 
- ISSN:
- 00131784 
- SrcID:
- 00131784-2008-03.txt 
- Documento número 641373
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:04 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:04 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Life Ain't No Crystal Stair 
- Autor:
- Susan Danoff 
- Resumen:
- Authentic writing about real subjects led students to find their own voices. 
- Página:
- 76 
- Publicación:
- Educational Leadership 
- Volúmen:
- 65 
- Número:
- 6 
- Periodo:
- marzo 2008 
- ISSN:
- 00131784 
- SrcID:
- 00131784-2008-03.txt 
- Documento número 641374
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:04 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:04 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Special Topic / Scripted Curriculum: Scourge or Salvation? 
- Autor:
- Denise Gelberg 
- Resumen:
- Effective lesson plans can be found in many places. 
- Página:
- 80 
- Publicación:
- Educational Leadership 
- Volúmen:
- 65 
- Número:
- 6 
- Periodo:
- marzo 2008 
- ISSN:
- 00131784 
- SrcID:
- 00131784-2008-03.txt 
- Documento número 641375
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:04 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:04 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- What Research Says About... / Grade Retention 
- Autor:
- Jane L. David 
- Página:
- 83 
- Sección:
- Departments 
- Publicación:
- Educational Leadership 
- Volúmen:
- 65 
- Número:
- 6 
- Periodo:
- marzo 2008 
- ISSN:
- 00131784 
- SrcID:
- 00131784-2008-03.txt 
- Documento número 641376
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:04 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:04 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Ask About Accountability / Trolling for Tests 
- Autor:
- W. James Popham 
- Página:
- 85 
- Sección:
- Departments 
- Publicación:
- Educational Leadership 
- Volúmen:
- 65 
- Número:
- 6 
- Periodo:
- marzo 2008 
- ISSN:
- 00131784 
- SrcID:
- 00131784-2008-03.txt 
- Documento número 641377
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:04 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:04 a. m.
- Enlace directo
 
  
  
 