- importsource = "00178012-1995-05.TXT"
- Artículo:
Perspectives. CEOs can no longer afford to rely solely on information technology managers when making IT investment decisions. Because IT now affects every aspect of a business, CEOs must inform themselves about technology and get involved in planning and decision making..
- Página:
161
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
73
- Número:
5
- Periodo:
Septiembre-Octubre 1995
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-1995-05.TXT
- Documento número 1609655
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:48 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:48 p. m.
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- Artículo:
Manager's Tool Kit. Too often when managers think about pricing, the first question they ask is, What should the price be? In fact, what they should be asking is, Have we addressed all the considerations that will determine the correct price? In "How Do You Know When the Price Is Right?" Robert J. Dolan describes two broad qualities of an effective pricing process and provides eight steps to enable managers to develop and utilize such a process.
- Autor:
Robert J. Dolan
- Página:
174
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
73
- Número:
5
- Periodo:
Septiembre-Octubre 1995
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-1995-05.TXT
- Documento número 1609656
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:48 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:48 p. m.
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- Artículo:
Also in this issue. Strategic Humor considers the personal and public implications of "Budget Woes".
- Página:
106
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
73
- Número:
5
- Periodo:
Septiembre-Octubre 1995
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-1995-05.TXT
- Documento número 1609657
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:48 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:48 p. m.
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- Artículo:
Letters to the Editor. Recent HBR articles generate comments from Allen Rosen shine, Marc Porat, Barry W. Sullivan, T. Michael Glenn, Edward McCracken and David Bagshaw, Jeffrey Pfeffer, Vernon Ellis, James P. Womack, and Jay W. Lorsch.
- Página:
184
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
73
- Número:
5
- Periodo:
Septiembre-Octubre 1995
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-1995-05.TXT
- Documento número 1609658
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:48 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:48 p. m.
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