- importsource = "00219584-2005-02.txt"
- Artículo:
Spectrophotometric Determination of the Hole Concentration in the Superconductor YBa2Cu3O7-x. An Undergraduate Experiment
- Autor:
Jack I. Hoppé
Mounir A. Malati
- Página:
299
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
32
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2005
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2005-02.txt
- Documento número 1669375
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:22 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:22 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Halide (Cl–) Quenching of Quinine Sulfate Fluorescence: A Time-Resolved Fluorescence Experiment for Physical Chemistry
- Autor:
Jonathan H. Gutow
- Página:
302
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
32
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2005
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2005-02.txt
- Documento número 1669376
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:22 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:22 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Evolution of a Green Chemistry Laboratory Experiment: Greener Brominations of Stilbene
- Autor:
Lallie C. McKenzie
Lauren M. Huffman
James E. Hutchison
- Página:
306
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
32
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2005
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2005-02.txt
- Documento número 1669377
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:22 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:22 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Is It Necessary to Dry Primary Standards before Analysis?
- Autor:
Jeffrey M. Spraggins
Theodore R. Williams
- Página:
311
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
32
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2005
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2005-02.txt
- Documento número 1669378
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:22 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:22 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Chemical Education Research Experiences and Reflections about Teaching Atomic Structure in a Jigsaw Classroom in Lower Secondary School Chemistry Lessons
- Autor:
Ingo Eilks
- Página:
313
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
32
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2005
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2005-02.txt
- Documento número 1669379
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:22 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:22 p. m.
- Enlace directo