- importsource = "00219584-2005-10.txt"
- Artículo:
The Incorporation of Single Crystal X-ray Diffraction into the Undergraduate Chemistry Curriculum Using Internet-Facilitated Remote Diffractometer Control
- Autor:
P S Szalay
M Zeller
A D Hunter
- Página:
1555
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
10
- Fecha:
octubre 2005
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2005-10.txt
- Documento número 245635
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:40 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:40 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Effects of Thinking Aloud Pair Problem Solving on High School Students' Chemistry Problem-Solving Performance and Verbal Interactions
- Autor:
Kyungmoon Jeon
Douglas Huffman
Taehee Noh
- Página:
1558
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
10
- Fecha:
octubre 2005
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2005-10.txt
- Documento número 245636
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:40 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:40 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Chemistry Teachers' Estimations of Their Students' Learning Achievement
- Autor:
Huann-shyang Lin
Sung Tao Lee
David Treagust
- Página:
1565
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
10
- Fecha:
octubre 2005
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2005-10.txt
- Documento número 245637
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:40 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:40 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Contemporary Moral Problems in Chemistry: Effect of Peer Presentations on Students' Awareness of Science and Society Issues
- Autor:
Harold B White III
Steven D Brown
Murray V Johnston
- Página:
1570
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
10
- Fecha:
octubre 2005
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2005-10.txt
- Documento número 245638
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:40 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:40 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using "Basic Principles" To Understand Complex Science: Nicotine Smoke Chemistry and Literature Analogies
- Autor:
Jeffrey I Seeman
- Página:
1577
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
10
- Fecha:
octubre 2005
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2005-10.txt
- Documento número 245639
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:40 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:40 p. m.
- Enlace directo