1. importsource = "00219584-2009-04.txt"
Se encontraron 129 resultados.
Artículo:

A Two-Step Synthesis of Virstatin, A Virulence Inhibitor of Vibrio cholerae

Autor:

Chriss E. McDonald

Página:

482

Sección:

In the Laboratory

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

86

Número:

4

Periodo:

Abril 2009

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2009-04.txt

  • Documento número 247379
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:50 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:50 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Investigation of Unexpected Reaction Intermediates in the Alkaline Hydrolysis of Methyl 3,5-Dinitrobenzoate

Autor:

Clésia C. Silva

Ricardo O. Silva

Daniela M. A. F. Navarro

Marcelo Navarro

Página:

484

Sección:

In the Laboratory

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

86

Número:

4

Periodo:

Abril 2009

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2009-04.txt

  • Documento número 247380
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:50 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:50 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Greener Solutions for the Organic Chemistry Teaching Lab: Exploring the Advantages of Alternative Reaction Media

Autor:

Lallie C. McKenzie

Lauren M. Huffman

James E. Hutchison

Courtney E. Rogers

Thomas E. Goodwin

Gary O. Spessard

Página:

488

Sección:

In the Laboratory

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

86

Número:

4

Periodo:

Abril 2009

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2009-04.txt

  • Documento número 247381
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:50 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:50 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Spectrophotometric Determination of Iron(III)–Glycine Formation Constant in Aqueous Medium Using Competitive Ligand Binding

Autor:

Rajendra Prasad

Surendra Prasad

Página:

494

Sección:

In the Laboratory

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

86

Número:

4

Periodo:

Abril 2009

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2009-04.txt

  • Documento número 247382
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:50 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:50 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Incrementally Approaching an Inquiry Lab Curriculum: Can Changing a Single Laboratory Experiment Improve Student Performance in General Chemistry?

Autor:

Kristen L. Cacciatore

Hannah Sevian

Página:

498

Sección:

Research: Science and Education

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

86

Número:

4

Periodo:

Abril 2009

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2009-04.txt

  • Documento número 247383
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:50 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:50 p. m.
  • Enlace directo