1. importsource = "00219584-2016-08.txt"
Se encontraron 124 resultados.
Artículo:

Book and Media Recommendations: Proof: The Science of Booze; Stuff Matters: Exploring the Marvelous Materials That Shape Our Man-Made World; Wizards, Aliens, and Starships: Physics and Math in Fantasy and Science Fiction; and Huston, We Have a Narrative: Why Science Needs Story

Autor:

Brittland K. DeKorver

Página:

1347

Publicación:

JOURNAL OF CHEMICAL EDUCATION

Número:

8

Periodo:

Agosto 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-08.txt

  • Documento número 1143108
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Book and Media Recommendations: Brief Candle in the Dark; Seven Brief Lessons on Physics; and The Wright Brothers

Autor:

Hal Harris

Página:

1350

Publicación:

JOURNAL OF CHEMICAL EDUCATION

Número:

8

Periodo:

Agosto 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-08.txt

  • Documento número 1143109
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Connecting Protein Structure to Intermolecular Interactions: A Computer Modeling Laboratory

Autor:

Mohammed Abualia

Lianne Schroeder

Página:

1353

Publicación:

JOURNAL OF CHEMICAL EDUCATION

Número:

8

Periodo:

Agosto 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-08.txt

  • Documento número 1143110
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Identifying Misconceptions Related to Chemical Bonding Concepts in the Slovak School System Using the Bonding Representations Inventory as a Diagnostic Tool

Autor:

Michal Vrabec

Miroslav Proksa

Página:

1364

Publicación:

JOURNAL OF CHEMICAL EDUCATION

Número:

8

Periodo:

Agosto 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-08.txt

  • Documento número 1143111
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

No Teacher Is an Island: Bridging the Gap between Teachers´ Professional Practice and Research Findings

Autor:

Deborah Herrington

Patrick L. Daubenmire

Página:

1371

Publicación:

JOURNAL OF CHEMICAL EDUCATION

Número:

8

Periodo:

Agosto 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-08.txt

  • Documento número 1143112
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
  • Enlace directo