- importsource = "00219584-2016-08.txt"
- Artículo:
Book and Media Recommendations: Proof: The Science of Booze; Stuff Matters: Exploring the Marvelous Materials That Shape Our Man-Made World; Wizards, Aliens, and Starships: Physics and Math in Fantasy and Science Fiction; and Huston, We Have a Narrative: Why Science Needs Story
- Autor:
Brittland K. DeKorver
- Página:
1347
- Publicación:
JOURNAL OF CHEMICAL EDUCATION
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-08.txt
- Documento número 1143108
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Book and Media Recommendations: Brief Candle in the Dark; Seven Brief Lessons on Physics; and The Wright Brothers
- Autor:
Hal Harris
- Página:
1350
- Publicación:
JOURNAL OF CHEMICAL EDUCATION
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-08.txt
- Documento número 1143109
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Connecting Protein Structure to Intermolecular Interactions: A Computer Modeling Laboratory
- Autor:
Mohammed Abualia
Lianne Schroeder
- Página:
1353
- Publicación:
JOURNAL OF CHEMICAL EDUCATION
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-08.txt
- Documento número 1143110
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Identifying Misconceptions Related to Chemical Bonding Concepts in the Slovak School System Using the Bonding Representations Inventory as a Diagnostic Tool
- Autor:
Michal Vrabec
Miroslav Proksa
- Página:
1364
- Publicación:
JOURNAL OF CHEMICAL EDUCATION
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-08.txt
- Documento número 1143111
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
No Teacher Is an Island: Bridging the Gap between Teachers´ Professional Practice and Research Findings
- Autor:
Deborah Herrington
Patrick L. Daubenmire
- Página:
1371
- Publicación:
JOURNAL OF CHEMICAL EDUCATION
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-08.txt
- Documento número 1143112
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
- Enlace directo