- importsource = "03601315-2009-02.txt"
- Artículo:
3D visualization types in multimedia applications for science learning: A case study for 8th grade students in Greece
- Autor:
G. Korakakis
E.A. Pavlatou
J.A. Palyvos
N. Spyrellis
- Página:
390
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
52
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-02.txt
- Documento número 632564
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The reality of virtual schools: A review of the literature
- Autor:
Michael K. Barbour
Thomas C. Reeves
- Página:
402
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
52
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-02.txt
- Documento número 632565
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The impact of media on collaborative learning in virtual settings: The perspective of social construction
- Autor:
Shih-Wei Chou
Hui-Tzu Min
- Página:
417
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
52
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-02.txt
- Documento número 632566
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The impact of ICT on work–life experiences hmong university Teaching Assistants
- Autor:
Katherine Osterlund
Karen Robson
- Página:
432
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
52
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-02.txt
- Documento número 632567
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Modelling of distance education forum: Formal languages as interpretation methodology of messages in asynchronous text-based discussion
- Autor:
Kiriakos Patriarcheas
Michalis Xenos
- Página:
438
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
52
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-02.txt
- Documento número 632568
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
- Enlace directo