1. importsource = "03601315-2009-02.txt"
Se encontraron 69 resultados.
Artículo:

3D visualization types in multimedia applications for science learning: A case study for 8th grade students in Greece

Autor:

G. Korakakis

E.A. Pavlatou

J.A. Palyvos

N. Spyrellis

Página:

390

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

52

Número:

2

Periodo:

Febrero 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-02.txt

  • Documento número 632564
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The reality of virtual schools: A review of the literature

Autor:

Michael K. Barbour

Thomas C. Reeves

Página:

402

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

52

Número:

2

Periodo:

Febrero 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-02.txt

  • Documento número 632565
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The impact of media on collaborative learning in virtual settings: The perspective of social construction

Autor:

Shih-Wei Chou

Hui-Tzu Min

Página:

417

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

52

Número:

2

Periodo:

Febrero 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-02.txt

  • Documento número 632566
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The impact of ICT on work–life experiences hmong university Teaching Assistants

Autor:

Katherine Osterlund

Karen Robson

Página:

432

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

52

Número:

2

Periodo:

Febrero 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-02.txt

  • Documento número 632567
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Modelling of distance education forum: Formal languages as interpretation methodology of messages in asynchronous text-based discussion

Autor:

Kiriakos Patriarcheas

Michalis Xenos

Página:

438

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

52

Número:

2

Periodo:

Febrero 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-02.txt

  • Documento número 632568
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
  • Enlace directo