- importsource = "03601315-2010-01.txt"
- Artículo:
In the mind and in the technology: The vicarious presence of the teacher in pupil’s learning of science in collaborative group activity at the interactive whiteboard
- Autor:
Paul Warwick
Neil Mercer
Ruth Kershner
Judith Kleine Staarman
- Página:
350
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
1
- Periodo:
Agosto 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-01.txt
- Documento número 93033
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The identification, implementation, and evaluation of critical user interface design features of computer-assisted instruction programs in mathematics for students with learning disabilities
- Autor:
You-Jin Seo
Honguk Woo
- Página:
363
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
1
- Periodo:
Agosto 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-01.txt
- Documento número 93034
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Computer-supported team-based learning: The impact of motivation, enjoyment and team contributions on learning outcomes
- Autor:
Elizabeth Avery Gomez
Dezhi Wu
Katia Passerini
- Página:
378
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
1
- Periodo:
Agosto 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-01.txt
- Documento número 93035
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Connecting schools, community, and family with ICT: Four-year trends related to school level and SES of public schools in Florida
- Autor:
Tina N. Hohlfeld
Albert D. Ritzhaupt
Ann E. Barron
- Página:
391
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
1
- Periodo:
Agosto 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-01.txt
- Documento número 93036
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Are digital natives a world-wide phenomenon? An investigation into South African first year students’ use and experience with technology
- Autor:
Hannah Thinyane
- Página:
406
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
1
- Periodo:
Agosto 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-01.txt
- Documento número 93037
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo