1. importsource = "03601315-2010-01.txt"
Se encontraron 152 resultados.
Artículo:

In the mind and in the technology: The vicarious presence of the teacher in pupil’s learning of science in collaborative group activity at the interactive whiteboard

Autor:

Paul Warwick

Neil Mercer

Ruth Kershner

Judith Kleine Staarman

Página:

350

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

1

Periodo:

Agosto 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-01.txt

  • Documento número 93033
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The identification, implementation, and evaluation of critical user interface design features of computer-assisted instruction programs in mathematics for students with learning disabilities

Autor:

You-Jin Seo

Honguk Woo

Página:

363

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

1

Periodo:

Agosto 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-01.txt

  • Documento número 93034
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Computer-supported team-based learning: The impact of motivation, enjoyment and team contributions on learning outcomes

Autor:

Elizabeth Avery Gomez

Dezhi Wu

Katia Passerini

Página:

378

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

1

Periodo:

Agosto 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-01.txt

  • Documento número 93035
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Connecting schools, community, and family with ICT: Four-year trends related to school level and SES of public schools in Florida

Autor:

Tina N. Hohlfeld

Albert D. Ritzhaupt

Ann E. Barron

Página:

391

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

1

Periodo:

Agosto 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-01.txt

  • Documento número 93036
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Are digital natives a world-wide phenomenon? An investigation into South African first year students’ use and experience with technology

Autor:

Hannah Thinyane

Página:

406

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

1

Periodo:

Agosto 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-01.txt

  • Documento número 93037
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo