- importsource = "03601315-2010-05.txt"
- Artículo:
Digital divides? Student and staff perceptions of information and communication technologies
- Autor:
Jenny Waycott
Sue Bennett
Gregor Kennedy
Barney Dalgarno
- Página:
1202
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-05.txt
- Documento número 93123
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
School subject paradigms and teaching practice in lower secondary Swedish schools influenced by ICT and media
- Autor:
Per-Olof Erixon
- Página:
1212
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-05.txt
- Documento número 93124
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Engaging online learners: The impact of Web-based learning technology on college student engagement
- Autor:
Pu-Shih Daniel Chen
Amber D. Lambert
Kevin R. Guidry
- Página:
1222
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-05.txt
- Documento número 93125
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Promoting social network awareness: A social network monitoring system
- Autor:
Rita Cadima
Carlos Ferreira
Josep Monguet
Jordi Ojeda
- Página:
1233
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-05.txt
- Documento número 93126
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Daktari: An interactive, multi-media tool for knowledge transfer among poor livestock keepers in Kenya
- Autor:
Louise Nielsen
Claire Heffernan
Yibo Lin
Jun Yu
- Página:
1241
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-05.txt
- Documento número 93127
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo