1. importsource = "03601315-2010-09.txt"
Se encontraron 129 resultados.
Artículo:

An adaptive navigation support system for conducting context-aware ubiquitous learning in museums

Autor:

Chuang-Kai Chiou

Judy C.R. Tseng

Gwo-Jen Hwang

Shelly Heller

Página:

834

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-09.txt

  • Documento número 93165
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

On the impact of adaptive test question selection for learning efficiency

Autor:

Michal Barla

Mária Bieliková

Anna Bou Ezzeddinne

Tomáš Kramár

Marián Šimko

Oto Vozár

Página:

846

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-09.txt

  • Documento número 93166
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Construction safety training via e-Learning: Learning effectiveness and user satisfaction

Autor:

Chun-Ling Ho

Ren-Jye Dzeng

Página:

858

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-09.txt

  • Documento número 93167
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The effects of practice teaching sessions in second life on the change in pre-service teachers’ teaching efficacy

Autor:

Donguk Cheong

Página:

868

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-09.txt

  • Documento número 93168
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Learning science in a virtual reality application: The impacts of animated-virtual actors’ visual complexity

Autor:

Iwan Kartiko

Manolya Kavakli

Ken Cheng

Página:

881

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-09.txt

  • Documento número 93169
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo