- importsource = "03601315-2011-02.txt"
- Artículo:
The automatic assessment of free text answers using a modified BLEU algorithm
- Autor:
F. Noorbehbahani
A.A. Kardan
- Página:
337
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-02.txt
- Documento número 731098
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
What makes them happy and curious online? An empirical study on high school students’ Internet use from a self-determination theory perspective
- Autor:
Ling Zhao
Yaobin Lu
Bin Wang
Wayne Huang
- Página:
346
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-02.txt
- Documento número 731099
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using multimedia to reveal the hidden code of everyday behaviour to children with autistic spectrum disorders (ASDs)
- Autor:
Theresa Doyle
Inmaculada Arnedillo-Sánchez
- Página:
357
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-02.txt
- Documento número 731100
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Perceived academic effects of instant messaging use
- Autor:
Reynol Junco
Shelia R. Cotton
- Página:
370
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-02.txt
- Documento número 731101
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Effects of face-to-face versus chat communication on performance in a collaborative inquiry modeling task
- Autor:
Patrick H.M. Sins
Elwin R. Savelsbergh
Wouter R. van Joolingen
Bernadette H.A.M. van Hout-Wolters
- Página:
379
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-02.txt
- Documento número 731102
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
- Enlace directo