1. importsource = "03601315-2011-02.txt"
Se encontraron 88 resultados.
Artículo:

The automatic assessment of free text answers using a modified BLEU algorithm

Autor:

F. Noorbehbahani

A.A. Kardan

Página:

337

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

2

Periodo:

Febrero 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-02.txt

  • Documento número 731098
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

What makes them happy and curious online? An empirical study on high school students’ Internet use from a self-determination theory perspective

Autor:

Ling Zhao

Yaobin Lu

Bin Wang

Wayne Huang

Página:

346

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

2

Periodo:

Febrero 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-02.txt

  • Documento número 731099
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Using multimedia to reveal the hidden code of everyday behaviour to children with autistic spectrum disorders (ASDs)

Autor:

Theresa Doyle

Inmaculada Arnedillo-Sánchez

Página:

357

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

2

Periodo:

Febrero 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-02.txt

  • Documento número 731100
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Perceived academic effects of instant messaging use

Autor:

Reynol Junco

Shelia R. Cotton

Página:

370

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

2

Periodo:

Febrero 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-02.txt

  • Documento número 731101
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Effects of face-to-face versus chat communication on performance in a collaborative inquiry modeling task

Autor:

Patrick H.M. Sins

Elwin R. Savelsbergh

Wouter R. van Joolingen

Bernadette H.A.M. van Hout-Wolters

Página:

379

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

2

Periodo:

Febrero 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-02.txt

  • Documento número 731102
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
  • Enlace directo