1. importsource = "03601315-2011-03.txt"
Se encontraron 74 resultados.
Artículo:

A team building model for software engineering courses term projects.

Autor:

Sahin, Yasar Guneri.

Página:

916

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

3

Periodo:

Abril 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-03.txt

  • Documento número 93334
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Attention paid to feedback provided by a computer-based assessment for learning on information literacy.

Autor:

Timmers, Caroline

Veldkamp, Bernard.

Página:

923

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

3

Periodo:

Abril 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-03.txt

  • Documento número 93335
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The computational experiment and its effects on approach to learning and beliefs on physics.

Autor:

Psycharis, Sarantos.

Página:

547

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

3

Periodo:

Abril 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-03.txt

  • Documento número 984120
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Mining students’ inquiry actions for understanding of complex systems.

Autor:

Levy, Sharona T.

Wilensky, Uri.

Página:

556

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

3

Periodo:

Abril 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-03.txt

  • Documento número 984121
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Polite web-based intelligent tutors: Can they improve learning in classrooms?

Autor:

McLaren, Bruce M.

DeLeeuw, Krista E.

Mayer, Richard E..

Página:

574

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

3

Periodo:

Abril 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-03.txt

  • Documento número 984122
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo