- importsource = "03601315-2011-03.txt"
- Artículo:
A team building model for software engineering courses term projects.
- Autor:
Sahin, Yasar Guneri.
- Página:
916
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-03.txt
- Documento número 93334
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Attention paid to feedback provided by a computer-based assessment for learning on information literacy.
- Autor:
Timmers, Caroline
Veldkamp, Bernard.
- Página:
923
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-03.txt
- Documento número 93335
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The computational experiment and its effects on approach to learning and beliefs on physics.
- Autor:
Psycharis, Sarantos.
- Página:
547
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-03.txt
- Documento número 984120
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Mining students’ inquiry actions for understanding of complex systems.
- Autor:
Levy, Sharona T.
Wilensky, Uri.
- Página:
556
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-03.txt
- Documento número 984121
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Polite web-based intelligent tutors: Can they improve learning in classrooms?
- Autor:
McLaren, Bruce M.
DeLeeuw, Krista E.
Mayer, Richard E..
- Página:
574
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-03.txt
- Documento número 984122
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Enlace directo