- importsource = "03601315-2011-04.txt"
- Artículo:
Digital storytelling in Bhutan: A qualitative examination of new media tools used to bridge the digital divide in a rural community school
- Autor:
Khendum Gyabak
Heriberto Godina
- Página:
2236
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
57
- Número:
04
- Periodo:
Diciembre 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-04.txt
- Documento número 984160
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Gender differences in students’ mathematics game playing
- Autor:
Tom Lowrie
Robyn Jorgensen
- Página:
2244
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
57
- Número:
04
- Periodo:
Diciembre 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-04.txt
- Documento número 984161
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
LdShake: Learning design solutions sharing and co-edition
- Autor:
Davinia Hernández-Leo
Lauren Romeo
Miguel A. Carralero
Jonathan Chacón
Mar Carrió
Pau Moreno
Josep Bla
- Página:
2249
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
57
- Número:
04
- Periodo:
Diciembre 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-04.txt
- Documento número 984162
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Cyber victim and bullying scale: A study of validity and reliability
- Autor:
Bayram Çetin
Erkan Yaman
Adem Peker
- Página:
2261
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
57
- Número:
04
- Periodo:
Diciembre 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-04.txt
- Documento número 984163
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An interactive concept map approach to supporting mobile learning activities for natural science courses
- Autor:
Gwo-Jen Hwang
Po-Han Wu
Hui-Ru Ke
- Página:
2272
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
57
- Número:
04
- Periodo:
Diciembre 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-04.txt
- Documento número 984164
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Enlace directo