- importsource = "03601315-2014-06.txt"
- Artículo:
Unpacking teachers' acceptance of technology: Tests of measurement invariance and latent mean differences
- Autor:
Timothy Teo
- Página:
127
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
75
- Periodo:
Junio 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-06.txt
- Documento número 984645
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A multilevel analysis of the effects of external rewards on elementary students' motivation, engagement and learning in an educational game
- Autor:
Michael Filsecker
- Página:
136
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
75
- Periodo:
Junio 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-06.txt
- Documento número 984646
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
University students' ability-expectancy beliefs and subjective task values for exergames
- Autor:
Nikolaos Vernadakis
- Página:
149
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
75
- Periodo:
Junio 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-06.txt
- Documento número 984647
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Promoting reading comprehension with the use of technology
- Autor:
Larysa V. Lysenko
- Página:
162
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
75
- Periodo:
Junio 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-06.txt
- Documento número 984648
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Does ICT matter for effectiveness and efficiency in mathematics education?
- Autor:
Kristof De Witte
- Página:
173
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
75
- Periodo:
Junio 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-06.txt
- Documento número 984649
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo