- importsource = "11387416-2008-02.txt"
- Artículo:
Reduced Electroencephalographic Coherence Asymmetry in the Chernobyl Accident Survivors
- Autor:
Ludmila A. Zhavoronkova
Nina B. Kholodova
Alexey P. Belostocky
Mikhail A. Koulikov
- Página:
363
- Publicación:
The Spanish Journal of Psychology
- Volúmen:
11
- Número:
2
- Periodo:
noviembre 2008
- ISSN:
11387416
- SrcID:
11387416-2008-02.txt
- Documento número 460336
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:10:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:10:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Mental Workload and Visual Impairment: Differences between Pupil, Blink, and Subjective Rating
- Autor:
Miguel Ángel Recarte
Elisa Pérez
Ángela Conchillo
Luis Miguel Nunes
- Página:
374
- Publicación:
The Spanish Journal of Psychology
- Volúmen:
11
- Número:
2
- Periodo:
noviembre 2008
- ISSN:
11387416
- SrcID:
11387416-2008-02.txt
- Documento número 460337
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:10:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:10:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Unless Reasoning
- Autor:
Juan A. García-Madruga
Nuria Carriedo
Sergio Moreno-Ríos
Francisco Gutiérrez
Walter Schaeken
- Página:
386
- Publicación:
The Spanish Journal of Psychology
- Volúmen:
11
- Número:
2
- Periodo:
noviembre 2008
- ISSN:
11387416
- SrcID:
11387416-2008-02.txt
- Documento número 460338
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:10:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:10:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Variables that Predict Academic Achievement in the Spanish Compulsory Secondary Educational System: A Longitudinal Multi-Level Analysis
- Autor:
Elena Martín
Rosario Martínez-Arias
Alvaro Marchesi
Eva M. Pérez
- Página:
400
- Publicación:
The Spanish Journal of Psychology
- Volúmen:
11
- Número:
2
- Periodo:
noviembre 2008
- ISSN:
11387416
- SrcID:
11387416-2008-02.txt
- Documento número 460339
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:10:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:10:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Writing Self-efficacy Changes after Cognitive Strategy Intervention in Students with Learning Disabilities: The Mediational Role of Gender in Calibration
- Autor:
Jesús-Nicasio García
Raquel Fidalgo
- Página:
414
- Publicación:
The Spanish Journal of Psychology
- Volúmen:
11
- Número:
2
- Periodo:
noviembre 2008
- ISSN:
11387416
- SrcID:
11387416-2008-02.txt
- Documento número 460340
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:10:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:10:59 p. m.
- Enlace directo