1. isn = "01430343"
Se encontraron 472 resultados.
Artículo:

Children’s Planning In Writing: Development And Instruction; This Study Was Designed To Assess A Model Of The Developmental Of Planning In Writing Skills

Autor:

A Duding

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

8

Número:

4

Periodo:

Octubre-Diciembre 1987

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1987-04.txt

  • Documento número 1569593
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Does Familiarity With School Increase Adjustment: A Stuffy Expectations And Perceptions Of Israeli Kindergarten And Firs Grade Pupils And Their Adaptation To School In Two Different Educational Settings

Autor:

R. Itsrowitz

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

8

Número:

4

Periodo:

Octubre-Diciembre 1987

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1987-04.txt

  • Documento número 1569594
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Canadian Student Study Skills: Components And Correlates; The Canadian English Of The International Study Skills Inventory Was Administrated To Classes Of University And College Students

Autor:

S. F. Foster

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

8

Número:

4

Periodo:

Octubre-Diciembre 1987

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1987-04.txt

  • Documento número 1569595
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Contributions Of Psychology Educations In China; Chinese Psychological Though May Be Tracd As Far Back As The Time Of 500 BC. The Great Chinese Philosopher And Educators, Confucius Was One The Forts Scalars To Discuss The Essence Of Human Nature And And How It May Be Modified Through Education

Autor:

Hou Can Zhang

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

9

Número:

1

Periodo:

Febrero 1988

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1988-01.txt

  • Documento número 1569596
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Moral Developmental In A Changing World: A Chinese Perspective; A Perspective On Moral Development Is Presented Which Suggest A Stage Model Involving Prerequisites And Critical Periods, The Relationship Between Children’s Intellectual Structures; Knowledge, Skills, And Experiences Personality Traits; Physical Maturity And Emotional State Interactively Function With Existing Moral Structures To Influence Moral Development

Autor:

Lin Chong De

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

9

Número:

1

Periodo:

Febrero 1988

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1988-01.txt

  • Documento número 1569597
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
  • Enlace directo