- pub = ("Academy of Management Learning & Education")
- Artículo:
Ms. Trust: Gender, Networks and Trust—Implications for Management and Education
- Autor:
Dianne Bevelander and Michael John Page
- Página:
623
- Sección:
Research & Reviews
- Publicación:
Academy of Management Learning & Education
- Volúmen:
10
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2011
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2011-04.txt
- Documento número 888633
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:05 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:05 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Economics Education and Greed
- Autor:
Long Wang, Deepak Malhotra, and J. Keith Murnighan
- Página:
643
- Sección:
Research & Reviews
- Publicación:
Academy of Management Learning & Education
- Volúmen:
10
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2011
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2011-04.txt
- Documento número 888634
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:05 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:05 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Improving Feedback Reports: The Role of Procedural Information and Information Specificity
- Autor:
Marjolein Feys, Frederik Anseel, and Bart Wille
- Página:
661
- Sección:
Research & Reviews
- Publicación:
Academy of Management Learning & Education
- Volúmen:
10
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2011
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2011-04.txt
- Documento número 888635
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:05 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:05 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Introduction: Shifting Maps and Models
- Autor:
Jonathan P. Doh
- Página:
682
- Sección:
Exemplary Contributions
- Publicación:
Academy of Management Learning & Education
- Volúmen:
10
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2011
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2011-04.txt
- Documento número 888636
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:05 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:05 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Transforming Mental Models on Emerging Markets
- Autor:
Charles Dhanaraj and Tarun Khanna
- Página:
684
- Sección:
Exemplary Contributions
- Publicación:
Academy of Management Learning & Education
- Volúmen:
10
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2011
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2011-04.txt
- Documento número 888637
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:05 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:05 a. m.
- Enlace directo