1. isn = "01430343"
Se encontraron 472 resultados.
Artículo:

Peer Relations Of Children In Taiwan With Characteristics Of Attention Deficit Disorder; Purposes Of The Study Wee To Determine Whether Attention Deficit Hyperactivity Disorder Was Identifiable In The Taiwan Ese Culture

Autor:

Ching Yen Li

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

16

Número:

4

Periodo:

Noviembre 1995

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1995-04.txt

  • Documento número 1634484
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Parent Consultation: Evaluation Of A Self Help Manual For Children’s Homework Problems

Autor:

Pamela Ann Loitz

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

16

Número:

4

Periodo:

Noviembre 1995

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1995-04.txt

  • Documento número 1634485
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The School Assistance Center: An Alternative Model For The Delivery Of School Psychological Services

Autor:

Jess E. House

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

17

Número:

2

Periodo:

Mayo 1996

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1996-02.txt

  • Documento número 1634493
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Evaluation Of The Boy’s Town Motivation System In A US School Setting

Autor:

Joseph Hendrickson

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

17

Número:

2

Periodo:

Mayo 1996

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1996-02.txt

  • Documento número 1634494
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Perceived Family And School Social Environmental And Their Relationships To African Adolescents’ Self Concepts

Autor:

Mzobanzi M. Mboya

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

17

Número:

2

Periodo:

Mayo 1996

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1996-02.txt

  • Documento número 1634495
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
  • Enlace directo