- isn = "03054985"
- Artículo:
The psychology of education: achievements and challenges
- Autor:
W. R ay Crozier
- Página:
587
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
35
- Número:
5
- Periodo:
Octubre 2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-05.txt
- Documento número 1231909
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Educational research – history of education a curious case?
- Autor:
Joyce Goodman
Ian Grosvenor
- Página:
601
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
35
- Número:
5
- Periodo:
Octubre 2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-05.txt
- Documento número 1231910
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Economics of education research: a review and future prospects
- Autor:
Lorraine Dearden
Stephen Machin
Anna Vignoles
- Página:
617
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
35
- Número:
5
- Periodo:
Octubre 2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-05.txt
- Documento número 1231911
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Comparative and international education: policy transfer, context sensitivity and professional development
- Autor:
Michael Crossley
Keith Watson
- Página:
633
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
35
- Número:
5
- Periodo:
Octubre 2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-05.txt
- Documento número 1231912
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Towards a geography of education
- Autor:
Chris Taylor
- Página:
651
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
35
- Número:
5
- Periodo:
Octubre 2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-05.txt
- Documento número 1231913
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Enlace directo