- isn = "10453830"
- Artículo:
A behavioral analysis of effective teaching
- Autor:
Brian K. Martens
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
8
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 1993
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1993-01.txt
- Documento número 1634594
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Challenging the stultifying bonds of tradition: some philosophical, conceptual, and methodological issues in applying the scientist-practitioner model
- Autor:
Beeman N. Phillips
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
8
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 1993
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1993-01.txt
- Documento número 1634595
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Selected interpersonal perspectives in consultation research
- Autor:
William P. Erchul
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
8
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 1993
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1993-01.txt
- Documento número 1634596
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Psychologists in secondary schools in the 1990s:current functions, training, and job satisfaction
- Autor:
E. Scott Huebner
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
8
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 1993
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1993-01.txt
- Documento número 1634597
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Schoolwide social skills training: providing preventive s ervices to students at-risk
- Autor:
Robert N. Jones
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
8
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 1993
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1993-01.txt
- Documento número 1634598
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Enlace directo