- isn = "10749039"
- Artículo:
Derwent's Doors: Creative Acts
- Autor:
Julia Gillen
- Página:
150
- Publicación:
Mind, Culture, and Activity: An international Journal
- Volúmen:
14
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 2007
- ISSN:
10749039
- SrcID:
10749039-2007-03.txt
- Documento número 774883
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:45 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Mediating Role of Discoursing in Activity
- Autor:
Gordon Wells
- Página:
160
- Publicación:
Mind, Culture, and Activity: An international Journal
- Volúmen:
14
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 2007
- ISSN:
10749039
- SrcID:
10749039-2007-03.txt
- Documento número 774884
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:45 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Boundary-Crossing Competence: Theoretical Considerations and Educational Design
- Autor:
Dana Walker
Honorine Nocon
- Página:
178
- Publicación:
Mind, Culture, and Activity: An international Journal
- Volúmen:
14
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 2007
- ISSN:
10749039
- SrcID:
10749039-2007-03.txt
- Documento número 774885
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:45 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Educational Soundscape: Participation and Perception in Japanese High School English Lessons
- Autor:
Sarah S. Meacham
- Página:
196
- Publicación:
Mind, Culture, and Activity: An international Journal
- Volúmen:
14
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 2007
- ISSN:
10749039
- SrcID:
10749039-2007-03.txt
- Documento número 774886
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:45 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Cultural-Historical Approach to Closing the Achievement Gap
- Autor:
Robert Rueda
- Página:
216
- Publicación:
Mind, Culture, and Activity: An international Journal
- Volúmen:
14
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 2007
- ISSN:
10749039
- SrcID:
10749039-2007-03.txt
- Documento número 774887
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:45 a. m.
- Enlace directo