- isn = "03054985"
- Artículo:
An evaluation of the views of secondary staff towards school attendance issues AIT Reid, Ken
- Página:
303
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
32
- Número:
3
- Periodo:
Julio 2006
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2006-03.txt
- Documento número 769995
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:10 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:10 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Why a Romantic conception of education matters
- Autor:
Halpin, David
- Página:
325
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
32
- Número:
3
- Periodo:
Julio 2006
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2006-03.txt
- Documento número 769996
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:10 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:10 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
School choice and competition: a public?market in education revisited
- Autor:
Bagley, Carl
- Página:
347
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
32
- Número:
3
- Periodo:
Julio 2006
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2006-03.txt
- Documento número 769997
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:10 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:10 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A study of the impact of reform on students' written calculation methods after five years' implementation of the National Numeracy Strategy in England
- Autor:
Anghileri, Julia
- Página:
363
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
32
- Número:
3
- Periodo:
Julio 2006
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2006-03.txt
- Documento número 769998
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:11 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:11 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Georg Kerschensteiner—founding the dual system in Germany
- Autor:
Winch, Christopher
- Página:
381
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
32
- Número:
3
- Periodo:
Julio 2006
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2006-03.txt
- Documento número 769999
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:11 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:11 a. m.
- Enlace directo