- isn = "10453830"
- Artículo:
Comment on “The use and abuse of human figure drawings”
- Autor:
Randy W. Kamphaus
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
8
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 1993
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1993-03.txt
- Documento número 1634609
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An unjustified, sweeping indictment by Motta et al. of human figure drawings for assessing psychological functioning
- Autor:
Wayne H. Holtzman
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
8
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 1993
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1993-03.txt
- Documento número 1634610
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The utility of human figure drawing in personality and intellectual assessment: why ask why?
- Autor:
Howard M. Knoff
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
8
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 1993
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1993-03.txt
- Documento número 1634611
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A picture is worth less than a thousand words: response to reviewers
- Autor:
Robert W. Motta
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
8
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 1993
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1993-03.txt
- Documento número 1634612
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Functional Outcome analysis: so the benefits of consultation and Prereferral intervention justify the costs?
- Autor:
George H. Noell, Frank M. Gresham
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
8
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 1993
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1993-03.txt
- Documento número 1634613
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Enlace directo