1. isn = "10453830"
Se encontraron 551 resultados.
Artículo:

Comment on “The use and abuse of human figure drawings”

Autor:

Randy W. Kamphaus

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

8

Número:

3

Periodo:

Otoño 1993

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-1993-03.txt

  • Documento número 1634609
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

An unjustified, sweeping indictment by Motta et al. of human figure drawings for assessing psychological functioning

Autor:

Wayne H. Holtzman

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

8

Número:

3

Periodo:

Otoño 1993

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-1993-03.txt

  • Documento número 1634610
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The utility of human figure drawing in personality and intellectual assessment: why ask why?

Autor:

Howard M. Knoff

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

8

Número:

3

Periodo:

Otoño 1993

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-1993-03.txt

  • Documento número 1634611
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A picture is worth less than a thousand words: response to reviewers

Autor:

Robert W. Motta

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

8

Número:

3

Periodo:

Otoño 1993

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-1993-03.txt

  • Documento número 1634612
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Functional Outcome analysis: so the benefits of consultation and Prereferral intervention justify the costs?

Autor:

George H. Noell, Frank M. Gresham

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

8

Número:

3

Periodo:

Otoño 1993

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-1993-03.txt

  • Documento número 1634613
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
  • Enlace directo