1. isn = "03054985"
Se encontraron 546 resultados.
Artículo:

An empirical assessment of the absolute effect of schooling: regression?discontinuity applied to TIMSS?95

Autor:

Luyten, Hans

Página:

397

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

32

Número:

3

Periodo:

Julio 2006

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2006-03.txt

  • Documento número 770000
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:11 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:11 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Specialist Schools Programme: golden goose or conjuring trick?

Autor:

Noden, Philip

Schagen, Ian

Página:

431

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

32

Número:

4

Periodo:

Septiembre 2006

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2006-04.txt

  • Documento número 770001
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:11 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:11 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Governmentality and `fearless speech': framing the education of asylum seeker and refugee children in Australia

Autor:

Christie, Pam

Sidhu, Ravinder

Página:

449

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

32

Número:

4

Periodo:

Septiembre 2006

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2006-04.txt

  • Documento número 770002
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:11 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:11 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

What's in a vision? Introducing an organisational learning strategy in a local authority's education service

Autor:

Reeves, Jenny

Boreham, Nick

Página:

467

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

32

Número:

4

Periodo:

Septiembre 2006

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2006-04.txt

  • Documento número 770003
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:11 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:11 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Recognising desire: a psychosocial approach to understanding education policy implementation and effect

Autor:

Moore, Alex

Página:

487

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

32

Número:

4

Periodo:

Septiembre 2006

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2006-04.txt

  • Documento número 770004
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:11 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:11 a. m.
  • Enlace directo