- isn = "10453830"
- Artículo:
Psychopharmacology In Children And Adolescent
- Autor:
Ronald T. Brown Arden Dingle
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
9
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 1993
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1994-01.txt
- Documento número 1634624
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Pediatric Psychopharmacology And Prescription Privileges
- Autor:
Tom Kubiszyn
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
9
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 1993
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1994-01.txt
- Documento número 1634625
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Legal And Ethical Issues In School Psychologists’ Participation In Psychopharmacological Interventions With Children
- Autor:
Stephen T. Demers
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
9
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 1993
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1994-01.txt
- Documento número 1634626
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Psychopharmacology For Children And Adolescent: Commentary On Current Isuess And Future Challenges
- Autor:
Thomas R. Kratochwill
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
9
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 1993
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1994-01.txt
- Documento número 1634627
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A national study of the social and treatment “invalidity” of intelligence testing for early intervention
- Autor:
Stephen J. Bagnato
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
9
- Número:
2
- Periodo:
Verano 1994
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1994-02.txt
- Documento número 1634628
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Enlace directo