- isn = "01430343"
- Artículo:
High And Low Referring Teachers. Two Types Of Teachers As Tests?
- Autor:
Nancy L. Waldron
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
19
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1998
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1998-01.txt
- Documento número 1634531
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Adolescent Violence Survey. A Psychometric Analysis
- Autor:
Paul M. Kingery
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
19
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1998
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1998-01.txt
- Documento número 1634532
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Adolescents Between Cultures. Values Ana Autonomy Expectations In An International School Setting
- Autor:
Osvelia Deeds
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
19
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1998
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1998-01.txt
- Documento número 1634533
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Job Satisfaction Of School Psychologists In The United States. A National Study
- Autor:
Michael B. Brown
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
19
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1998
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1998-01.txt
- Documento número 1634534
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Providing Servives To Preschool Aged Children: Tha Importance Of The Early Childhood Years Un A Child’s Growth And Development Cannot Be Overemphasized
- Autor:
Jacqueline A. Schakel
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
19
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 1998
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1998-03.txt
- Documento número 1634535
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Enlace directo