- isn = "03054985"
- Artículo:
Two recent (2003) international surveys of schooling attainments in mathematics: England's problems
- Autor:
S. J. Prais
- Página:
33
- Publicación:
The challenges of insider research in educational institutions: wielding a double-edged sword and resolving delicate dilemmas
- Volúmen:
33
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 2007
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2007-01.txt
- Documento número 770020
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:11 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:11 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A sound foundation? What we know about the impact of environments on learning and the implications for Building Schools for the Future
- Autor:
Pamela Woolner
Elaine Hall
Steve Higgins
Caroline McCaughey
Kate Wall
- Página:
47
- Publicación:
The challenges of insider research in educational institutions: wielding a double-edged sword and resolving delicate dilemmas
- Volúmen:
33
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 2007
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2007-01.txt
- Documento número 770021
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:11 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:11 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Bullying and the politics of 'telling'
- Autor:
Christine Oliver
Mano Candappa
- Página:
71
- Publicación:
The challenges of insider research in educational institutions: wielding a double-edged sword and resolving delicate dilemmas
- Volúmen:
33
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 2007
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2007-01.txt
- Documento número 770022
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:11 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:11 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
How do you know that he's bright but lazy? Teachers' assessments of Bangladeshi English as an Additional Language pupils in two Year Three classrooms
- Autor:
Sue Walters
- Página:
87
- Publicación:
The challenges of insider research in educational institutions: wielding a double-edged sword and resolving delicate dilemmas
- Volúmen:
33
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 2007
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2007-01.txt
- Documento número 770023
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:11 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:11 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The social origins of students identified as gifted and talented in England: a geo-demographic analysis
- Autor:
R. J. Campbell
R. D. Muijs
J. G. A. Neelands
W. Robinson
D. Eyre; R. Hewston
- Página:
103
- Publicación:
The challenges of insider research in educational institutions: wielding a double-edged sword and resolving delicate dilemmas
- Volúmen:
33
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 2007
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2007-01.txt
- Documento número 770024
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:11 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:11 a. m.
- Enlace directo