- isn = "10453830"
- Artículo:
Alternative Ways of analyzing effects of a short school break on students with and without disabilities
- Autor:
Rose M. Allinder
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
9
- Número:
2
- Periodo:
Verano 1994
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1994-02.txt
- Documento número 1634634
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Structural Analysis of correlated factors: lessons from the verbal-performance dichotomy of the Wechsler scales
- Autor:
Gregg M. Macmann
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
9
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 1994
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1994-03.txt
- Documento número 1634635
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A reply to Macmann and Barnett: lessons from the blind men and the elephant
- Autor:
Alan S. Kaufman
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
9
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 1994
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1994-03.txt
- Documento número 1634636
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Intelligence is important, intelligence is complex
- Autor:
Timothy Z- Keith
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
9
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 1994
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1994-03.txt
- Documento número 1634637
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Some additional lessons from the Wechsler scales: a rejoinder to Kaufman and Keith
- Autor:
Gregg M. Macmann
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
9
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 1994
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1994-03.txt
- Documento número 1634638
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Enlace directo