- isn = "00219584"
- Artículo:
Quantitative Assay for Starch by Colorimetry Using a Desktop Scanner
- Autor:
Kurt R. Mathews
James D. Landmark
Douglas F. Stickle
- Página:
702
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
81
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2004
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2004-05.txt
- Documento número 1669211
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:21 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:21 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Fluorescence and Light Scattering
- Autor:
Ronald J. Clarke
Anna Oprysa
- Página:
705
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
81
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2004
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2004-05.txt
- Documento número 1669212
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:21 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:21 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Use of Optical Rotation and NMR Signal Counting to Identify Common Aldoses
- Autor:
John Almy
- Página:
708
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
81
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2004
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2004-05.txt
- Documento número 1669213
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:21 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:21 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Darzens Condensation: Structure Determination through Spectral Analysis and Understanding Substrate Reactivity
- Autor:
R. David Crouch
Michael S. Holden
Candice A. Romany
- Página:
711
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
81
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2004
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2004-05.txt
- Documento número 1669214
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:21 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:21 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Synthesis and Isolation of N-tert-Butyl-2-phenylsuccinamic Acid and N-tert-Butyl-3-phenylsuccinamic Acid. An Undergraduate Organic Chemistry Laboratory Experiment
- Autor:
Victor Cesare
Ishwar Sadarangani
Janet Rollins
Dennis Costello
- Página:
713
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
81
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2004
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2004-05.txt
- Documento número 1669215
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:21 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:21 p. m.
- Enlace directo