1. isn = "00219584"
Se encontraron 40539 resultados.
Artículo:

Identifying Misconceptions Related to Chemical Bonding Concepts in the Slovak School System Using the Bonding Representations Inventory as a Diagnostic Tool

Autor:

Michal Vrabec

Miroslav Proksa

Página:

1364

Publicación:

JOURNAL OF CHEMICAL EDUCATION

Número:

8

Periodo:

Agosto 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-08.txt

  • Documento número 1636545
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:17:52 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:17:52 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

No Teacher Is an Island: Bridging the Gap between Teachers´ Professional Practice and Research Findings

Autor:

Deborah Herrington

Patrick L. Daubenmire

Página:

1371

Publicación:

JOURNAL OF CHEMICAL EDUCATION

Número:

8

Periodo:

Agosto 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-08.txt

  • Documento número 1636546
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:17:52 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:17:52 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Introducing a Culture of Modeling To Enhace Conceptual Understanding in High School Chemistry Courses

Autor:

Amanda D. Edward

Michelle Head

Página:

1377

Publicación:

JOURNAL OF CHEMICAL EDUCATION

Número:

8

Periodo:

Agosto 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-08.txt

  • Documento número 1636547
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:17:52 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:17:52 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Reactivity II: A Second Foundation-Level Course in Integrated Organic, Inorganic, and Biochemistry

Autor:

Chris P. schaller

Kate J. Graham

Página:

1383

Publicación:

JOURNAL OF CHEMICAL EDUCATION

Número:

8

Periodo:

Agosto 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-08.txt

  • Documento número 1636548
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:17:52 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:17:52 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Interdisciplinary Research in a Dense Summer Bridge: The Role of a Writing Intensive Chemistry Seminar

Autor:

Stephen Waratuke

Thomas Kling

Página:

1391

Publicación:

JOURNAL OF CHEMICAL EDUCATION

Número:

8

Periodo:

Agosto 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-08.txt

  • Documento número 1636549
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:17:52 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:17:52 p. m.
  • Enlace directo