- isn = "00219584."
- Artículo:
Approaching a Conceptual Understanding of Enzyme Kinetics and Inhibition: Development of an Active Learning Inquiry Activity for Prehealth and Nonscience Majors
- Autor:
Chloe House
Glen Meades
- Página:
1397
- Publicación:
JOURNAL OF CHEMICAL EDUCATION
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-08.txt
- Documento número 1636550
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:17:52 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:17:52 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Investigating the Hydrolysis of Strch Using a-Amylase Contained in Dishwashing Detergent and Human Saliva
- Autor:
Toratane Munegumi
Masato Inutsuka
- Página:
1401
- Publicación:
JOURNAL OF CHEMICAL EDUCATION
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-08.txt
- Documento número 1636551
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:17:52 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:17:52 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using a Hands-On Hydrogen Peroxide Decomposition Activity To Teach Catalysis Concepts to K-12 Students
- Autor:
Viktor J. Cybulskis
Fabio H. Ribeiro
- Página:
1406
- Publicación:
JOURNAL OF CHEMICAL EDUCATION
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-08.txt
- Documento número 1636552
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:17:52 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:17:52 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Exploring the Gas Chemistry of Old Submarine Technologies Using Plastic Bottles as Reaction Vessels and Models
- Autor:
Ryo Horikoshi
Fumitaka Takeiri
- Página:
1411
- Publicación:
JOURNAL OF CHEMICAL EDUCATION
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-08.txt
- Documento número 1636553
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:17:52 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:17:52 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Reactivity of Household Oxygen Bleaches: A Stepwise Laboratory Exercise in High School Chemistry Course
- Autor:
Masayoshi Nakano
Haruka Ogasawara
- Página:
1415
- Publicación:
JOURNAL OF CHEMICAL EDUCATION
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-08.txt
- Documento número 1636554
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:17:52 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:17:52 p. m.
- Enlace directo