- importsource = "00092479-2007-03.txt"
- Artículo:
Fostering an Active Learning Environment for Undergraduates: Peer-to-Peer Interactions in a Research Group
- Autor:
Christopher E. Long
Michael A. Matthews
Nancy S. Thompson
- Página:
202
- Publicación:
Chemical Engineering Education
- Volúmen:
41
- Número:
3
- Periodo:
Summer 2007
- ISSN:
00092479
- SrcID:
00092479-2007-03.txt
- Documento número 967605
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:03:56 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:03:56 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teaching Population Balances for ChE Students: Application to Granulation Processes
- Autor:
Veronica Bucalá
Juliana Pina
- Página:
209
- Publicación:
Chemical Engineering Education
- Volúmen:
41
- Número:
3
- Periodo:
Summer 2007
- ISSN:
00092479
- SrcID:
00092479-2007-03.txt
- Documento número 967606
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:03:56 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:03:56 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Computing Liquid-liquid Phase Equilibria: An Exercise for Understand-ing the Nature of False Solutions and How to Avoid Them
- Autor:
María del Mar Olaya
Isabel Ibarra
Juan A. Reyes-Labarta
María Dolores Serrano
Antonio Martilla
- Página:
115
- Publicación:
Chemical Engineering Education
- Volúmen:
41
- Número:
3
- Periodo:
Summer 2007
- ISSN:
00092479
- SrcID:
00092479-2007-03.txt
- Documento número 967607
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:03:56 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:03:56 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Letter to the Editor
- Página:
194
- Publicación:
Chemical Engineering Education
- Volúmen:
41
- Número:
3
- Periodo:
Summer 2007
- ISSN:
00092479
- SrcID:
00092479-2007-03.txt
- Documento número 967608
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:03:56 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:03:56 a. m.
- Enlace directo