1. importsource = "00131784-2005-11.txt"
Se encontraron 57 resultados.
Artículo:

Looking at How Students Reason

Autor:

Marilyn Burns

Resumen:

Student thinking tells teachers whether a math lesson is accessible or challenging, on target or misunderstood.

Página:

26

Sección:

Assessment to promote learning

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

3

Periodo:

November 2005

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2005-11.txt

  • Documento número 1025155
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:38 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:38 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Mapping the Road to Proficiency

Autor:

Thomas R. Guskey

Resumen:

Linking instructional activities to standards improves the diagnostic properties of classroom assessments.

Página:

32

Sección:

Assessment to promote learning

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

3

Periodo:

November 2005

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2005-11.txt

  • Documento número 1025156
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:38 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:38 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Helping Students Understand Assessment

Autor:

Jan Chappuis

Resumen:

Do your students understand how assessments can help them gain ownership of their learning?

Página:

39

Sección:

Assessment to promote learning

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

3

Periodo:

November 2005

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2005-11.txt

  • Documento número 1025157
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:38 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:38 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Documenting Learning with Digital Portfolios

Autor:

David Niguidula

Resumen:

Students demonstrate mastery, dramatize their successes, and communicate with their community—all through digital portfolios.

Página:

44

Sección:

Assessment to promote learning

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

3

Periodo:

November 2005

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2005-11.txt

  • Documento número 1025158
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:38 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:38 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Making Benchmark Testing Work

Autor:

Joan L. Herman

Eva L. Baker

Resumen:

Six criteria suggest how teachers can judge whether benchmark tests provide useful diagnostic feedback.

Página:

48

Sección:

Assessment to promote learning

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

3

Periodo:

November 2005

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2005-11.txt

  • Documento número 1025159
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:38 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:38 a. m.
  • Enlace directo