- importsource = "00178055-2006-02.txt"
- Artículo:
Using Mayoral Involvement in District Reform to Support Instructional Change
- Autor:
WARREN SIMMONS
MARLA UCELLI
ELLEN FOLEY
- Página:
189
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
76 NO. 2
- Periodo:
Summer 2006
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2006-02.txt
- Documento número 1081757
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:52 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:52 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Social, Emotional, Ethical, and Academic Education: Creating a Climate for Learning, Participation in Democracy, and Well-Being
- Autor:
JONATHAN COHEN
- Página:
201
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
76 NO. 2
- Periodo:
Summer 2006
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2006-02.txt
- Documento número 1081758
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:52 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:52 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Educating Whole People: A Response to Jonathan Cohen
- Autor:
NEL NODDINGS
- Página:
238
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
76 NO. 2
- Periodo:
Summer 2006
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2006-02.txt
- Documento número 1081759
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:52 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:52 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Paulo Freire in Chile, 1964-1969: Pedagogy of the Oppressed in Its Sociopolitical Economic Context
- Autor:
JOHN D. HOLST
- Página:
243
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
76 NO. 2
- Periodo:
Summer 2006
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2006-02.txt
- Documento número 1081760
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:52 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:52 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Building School-Community Partnerships: Collaboration for Student Success
- Autor:
Mavis G. Sanders
- Página:
271
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
76 NO. 2
- Periodo:
Summer 2006
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2006-02.txt
- Documento número 1081761
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:52 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:52 a. m.
- Enlace directo