- importsource = "00219584-2012-07.txt"
- Artículo:
Development and Evaluation of a Prep Course for Chemistry Graduate Teaching Assistants at a Research University
- Autor:
Gili Marbach-Ad
Kathryn L. Schaefer
Bryna C. Kumi
- Página:
865
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
89
- Número:
7
- Periodo:
julio 2012
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2012-07.txt
- Documento número 1141490
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Physical Models That Provide Guidance in Visualization Deconstruction in an Inorganic Context
- Autor:
Holly K. Schiltz
Maria T. Oliver-Hoyo
- Página:
873
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
89
- Número:
7
- Periodo:
julio 2012
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2012-07.txt
- Documento número 1141491
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
ChemVoyage: A Web-Based, Simulated Learning Environment with Scaffolding and Linking Visualization to Conceptualization
- Autor:
Christopher McRae
Peter Karuso
Fei Liu
- Página:
878
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
89
- Número:
7
- Periodo:
julio 2012
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2012-07.txt
- Documento número 1141492
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Life Cycle Assessment Software for Product and Process Sustainability Analysis
- Autor:
Marina Vervaeke
- Página:
884
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
89
- Número:
7
- Periodo:
julio 2012
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2012-07.txt
- Documento número 1141493
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Pourbaix (E–pH-M) Diagrams in Three Dimensions
- Autor:
Lester L. Pesterfield
Jeremy B. Maddox
Michael S. Crocker
- Página:
891
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
89
- Número:
7
- Periodo:
julio 2012
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2012-07.txt
- Documento número 1141494
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:34 a. m.
- Enlace directo