1. importsource = "00219584-2012-07.txt"
Se encontraron 62 resultados.
Artículo:

Development and Evaluation of a Prep Course for Chemistry Graduate Teaching Assistants at a Research University

Autor:

Gili Marbach-Ad

Kathryn L. Schaefer

Bryna C. Kumi

Página:

865

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

89

Número:

7

Periodo:

julio 2012

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2012-07.txt

  • Documento número 1141490
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:34 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:34 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Physical Models That Provide Guidance in Visualization Deconstruction in an Inorganic Context

Autor:

Holly K. Schiltz

Maria T. Oliver-Hoyo

Página:

873

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

89

Número:

7

Periodo:

julio 2012

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2012-07.txt

  • Documento número 1141491
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:34 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:34 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

ChemVoyage: A Web-Based, Simulated Learning Environment with Scaffolding and Linking Visualization to Conceptualization

Autor:

Christopher McRae

Peter Karuso

Fei Liu

Página:

878

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

89

Número:

7

Periodo:

julio 2012

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2012-07.txt

  • Documento número 1141492
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:34 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:34 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Life Cycle Assessment Software for Product and Process Sustainability Analysis

Autor:

Marina Vervaeke

Página:

884

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

89

Número:

7

Periodo:

julio 2012

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2012-07.txt

  • Documento número 1141493
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:34 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:34 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Pourbaix (E–pH-M) Diagrams in Three Dimensions

Autor:

Lester L. Pesterfield

Jeremy B. Maddox

Michael S. Crocker

Página:

891

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

89

Número:

7

Periodo:

julio 2012

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2012-07.txt

  • Documento número 1141494
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:34 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:34 a. m.
  • Enlace directo