- importsource = "00219584-2014-10.txt"
- Artículo:
Using Commercially Available Techniques To Make Organic Chemistry Representations Tactile and More Accessible to Students with Blindness or Low Vision
- Autor:
Cary A. Supalo
Sean H. Kennedy
- Página:
1745
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
10
- Periodo:
octubre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-10.txt
- Documento número 249742
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Isomerization of (?)-Menthone to (+)-Isomenthone Catalyzed by an Ion-Exchange Resin
- Autor:
Aurora L. Ginzburg
Nicholas A. Baca
Philip D. Hampton
- Página:
1748
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
10
- Periodo:
octubre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-10.txt
- Documento número 249743
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Evidence-Based Approaches to Improving Chemical Equilibrium Instruction
- Autor:
Jodi L. Davenport
Gaea Leinhardt
James Greeno
- Página:
1517
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
10
- Periodo:
octubre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-10.txt
- Documento número 1142321
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Investigation of Absolute and Relative Scaling Conceptions of Students in Introductory College Chemistry Courses
- Autor:
Karrie Gerlach
Jaclyn Trate
Anja Blecking
- Página:
1526
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
10
- Periodo:
octubre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-10.txt
- Documento número 1142322
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Valid and Reliable Assessments To Measure Scale Literacy of Students in Introductory College Chemistry Courses
- Autor:
Karrie Gerlach
Jaclyn Trate
Anja Blecking
- Página:
1538
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
10
- Periodo:
octubre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-10.txt
- Documento número 1142323
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
- Enlace directo