- importsource = "00219584-2015-09.txt"
- Artículo:
Nationwide Survey of the Undergraduate Physical Chemistry Course
- Autor:
Laura J. Fox
Gillian H. Roehrig Roehrig
- Página:
1456
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-09.txt
- Documento número 1142710
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Short and Long-Term Impacts of the Cottrell Scholars Collaborative New Faculty Workshop
- Autor:
Marilyne Stains
Matthew Pilarz
Devasmita Chakraverty
- Página:
1466
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-09.txt
- Documento número 1142711
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Defining Conceptual Understanding in General Chemistry
- Autor:
Thomas A. Holme
Cynthia J. Luxford
Alexandra Brandriet
- Página:
1477
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-09.txt
- Documento número 1142712
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Understanding the Relationship Among Arrhenius, Brønsted–Lowry, and Lewis Theories
- Autor:
Seoung-Hey Paik
- Página:
1484
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-09.txt
- Documento número 1142713
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Development and Use of a Cyclic Voltammetry Simulator To Introduce Undergraduate Students to Electrochemical Simulations
- Autor:
Jay H. Brown
- Página:
1490
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-09.txt
- Documento número 1142714
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
- Enlace directo