1. importsource = "00219584-2016-01.txt"
Se encontraron 74 resultados.
Artículo:

Impact of the Flipped Classroom on Student Performance and Retention: A Parallel Controlled Study in General Chemistry

Autor:

Michael D. Ryan

Scott A. Reid

Página:

13

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

1

Periodo:

Enero 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-01.txt

  • Documento número 1142858
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Examining the Effectiveness of a Semi-Self-Paced Flipped Learning Format in a College General Chemistry Sequence

Autor:

Lisa Hibbard

Shannon Sung

Breché Wells

Página:

24

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

1

Periodo:

Enero 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-01.txt

  • Documento número 1142859
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Effect of Computer Simulations at the Particulate and Macroscopic Levels on Students’ Understanding of the Particulate Nature of Matter

Autor:

Hui Tang

Michael R. Abraham

Página:

31

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

1

Periodo:

Enero 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-01.txt

  • Documento número 1142860
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Chemical Information Literacy: pKa Values—Where Do Students Go Wrong?

Autor:

Alison B. Flynn

Delphine G. Amellal

Página:

39

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

1

Periodo:

Enero 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-01.txt

  • Documento número 1142861
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

What Knowledge of Responsible Conduct of Research Do Undergraduates Bring to Their Undergraduate Research Experiences?

Autor:

Patricia Ann Mabrouk

Página:

46

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

1

Periodo:

Enero 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-01.txt

  • Documento número 1142862
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
  • Enlace directo