- importsource = "00219584-2016-01.txt"
- Artículo:
Impact of the Flipped Classroom on Student Performance and Retention: A Parallel Controlled Study in General Chemistry
- Autor:
Michael D. Ryan
Scott A. Reid
- Página:
13
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-01.txt
- Documento número 1142858
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Examining the Effectiveness of a Semi-Self-Paced Flipped Learning Format in a College General Chemistry Sequence
- Autor:
Lisa Hibbard
Shannon Sung
Breché Wells
- Página:
24
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-01.txt
- Documento número 1142859
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Effect of Computer Simulations at the Particulate and Macroscopic Levels on Students’ Understanding of the Particulate Nature of Matter
- Autor:
Hui Tang
Michael R. Abraham
- Página:
31
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-01.txt
- Documento número 1142860
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Chemical Information Literacy: pKa Values—Where Do Students Go Wrong?
- Autor:
Alison B. Flynn
Delphine G. Amellal
- Página:
39
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-01.txt
- Documento número 1142861
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
What Knowledge of Responsible Conduct of Research Do Undergraduates Bring to Their Undergraduate Research Experiences?
- Autor:
Patricia Ann Mabrouk
- Página:
46
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-01.txt
- Documento número 1142862
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Enlace directo