- importsource = "03601315-2008-04.txt"
- Artículo:
Attitudes, beliefs, and attendance in a hybrid course
- Autor:
Errol Yudko
Randy Hirokawa
Robert Chi
- Página:
1217
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
50
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-04.txt
- Documento número 797233
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Limits of PowerPoint’s Power: Enhancing students’ self-efficacy and attitudes but not their behavior
- Autor:
Joshua E. Susskind
- Página:
1228
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
50
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-04.txt
- Documento número 797234
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A practical ontology query expansion algorithm for semantic-aware learning objects retrieval
- Autor:
Ming-Che Lee
Kun Hua Tsai AIT Tzone I. Wang
- Página:
1240
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
50
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-04.txt
- Documento número 797235
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
- Enlace directo
- Autor:
Mark John Taylor
David C. Pountney
M. Baskett
- Página:
1258
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
50
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-04.txt
- Documento número 797236
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Exploring the relationship between emotions and the acquisition of computer knowledge
- Autor:
Robin H. Kay
- Página:
1269
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
50
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-04.txt
- Documento número 797237
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
- Enlace directo