- importsource = "03601315-2008-08.txt"
- Artículo:
A curriculum framework for implementing information technology in school education to foster information literacy
- Autor:
Siu Cheung Kong
- Página:
129
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
1
- Periodo:
agosto 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-08.txt
- Documento número 589908
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Determining factors of the use of e-learning environments by university teachers
- Autor:
Hossein Mahdizadeh
Harm Biemans
Martin Mulder
- Página:
142
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
1
- Periodo:
agosto 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-08.txt
- Documento número 589909
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Gridcole: A tailorable grid service based system that supports scripted collaborative learning
- Autor:
Miguel L. Bote-Lorenzo
Eduardo Gómez-Sánchez
Guillermo Vega-Gorgojo
Yannis A. Dimitriadis
Juan I. Asensio-Pérez
Iván M. Jorrín-Abellán
- Página:
155
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
1
- Periodo:
agosto 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-08.txt
- Documento número 589910
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Impact of online resources on informal learners: Parents’ perception of their parenting skills
- Autor:
Jin-Cheon Na
Shee Wai Chia
- Página:
173
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
1
- Periodo:
agosto 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-08.txt
- Documento número 589911
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Which factors obstruct or stimulate teacher educators to use ICT innovatively?
- Autor:
Marjolein Drent
Martina Meelissen
- Página:
187
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
1
- Periodo:
agosto 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-08.txt
- Documento número 589912
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Enlace directo